مشکلات فیفا برای برگزاری جام جهانی 2014 برزیل

مشکلات فیفا برای برگزاری جام جهانی 2014 برزیل

ژروم والکه دبیر کل فدراسیون بین المللی فوتبال – فیفا – اعلام کرد این نهاد برای برگزاری رقابت های جام جهانی 2014 برزیل با مشکلات فراوانی روبرو شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لوزان، والکه در نشستی در لوزان سوییس گفت: «در برزیل برخی سیاستمداران خاص با جام جهانی مخالف هستند و ما در این مورد دوران بسیار دشواری را گذراندیم زیرا در برزیل سه سطح سیاسی وجود دارد و با برگزاری هر انتخابات تغییراتی به وجود می آید. ما هر بار الزاما با همان نفراتی که قبلا صحبت کرده بودیم دیدار نمی کردیم و این آسان نبود که بخواهیم همان پیام های قبلی را دوباره تکرار کنیم.»

وی افزود: «این فیفا نیست که جام جهانی را برگزار می کند بلکه برزیل جام جهانی را در 12 شهر خود برگزار می کند. ما از برزیل حمایت می کنیم تا جام جهانی با موفقیت برگزار شود زیرا فیفا اصولا حول محور برگزاری موفقیت جام جهانی بنا شده است. اگر جام جهانی درست برگزار نشود آنگاه همه ما در فیفا به دردسر خواهیم افتاد.»

یکی از نگرانی های اصلی فیفا ایجاد تاخیرهای پیاپی در آماده شدن ورزشگاه های جام جهانی بود. فیفا آخرین مهلت تکمیل ورزشگاه ها را اواسط دسامبر 2013 تعیین کرده بود اما تعدادی از ورزشگاه ها در این زمان آماده نشدند.

والکه گفت:‌ «ما باید ورزشگاه ها را در اواسط دسامبر تحویل می گرفتیم اما اکنون امیدواریم این اتفاق 15 مه رخ دهد (کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات) البته این دیرتر از زمانی است که از قبل قرار گذاشته بودیم اما می دانیم چگونه در زمان کوتاهی که در اختیار داریم آماده برگزاری مسابقات شویم.»

وی به روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 هشدار داد چنین تاخیری در جام جهانی بعدی قابل قبول نخواهد بود. والکه گفت: «اگر بخواهم یک پیام رسمی منتقل کنم اینست که روسیه نباید فکر کند تحویل ورزشگاه ها در 15 مه معیار خواهد بود و امیدوارم آنها برنامه زمانی را رعایت کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :